سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داکت اسپلیت ایرانی

داکت اسپلیت ایرانی

در مورد داکت اسپلیت ایرانی  میتوان گفت سیکل کاری تقریبا مشابه ای مانند سیستم تهویه مطبوع اسپلیت (کولر گازی) دارد با این تفاوت که یونیت داخلی در اسپلیت روی دیوار نصب گردیده و از دید عموم قابل رویت است این نوع نصب اصطلاحا روکار نامیده می شود، اما در سیستم داکت اسپلیت بخش یونیت داخلی درون سقف کاذب نصب می گردد و توسط کانال کشی های انجام شده هوای مطبوع به صورت یکسان در تمام محیط پخش می شود. 

داکت اسپلیت ایرانی توسط شرکت های معتبری مانند شرکت دانا تهویه در خصوص خدمات، تعمیر و تولید محصول باکیفیت هم تراز با کمپانی های مطرح خارجی همچون توشیبا انجام می گردد، مزایای استفاده از داکت اسپلیت ایرانی قیمت بسیار مقرون به صرفه نسبت به انواع داکت اسپلیت های خارجی:

·         مصرف برق و صدای بسیار کم

·         پرتاب باد و تهویه سرد و گرم بسیار بالا

·         سهولت دسترسی به قطعات جهت تعمیر دستگاه میتوان اشاره کرد، برای مشاوره تخصصی خرید داکت اسپلیت ایرانی با کارشناسان ایران مکانیک88862213-021 در ارتباط باشید.

 


مشخصات فنی داکت اسپلیت ایرانی

داکت اسپلیت ساخت داخل همان گونه که گفته شد کیفیت بالایی برخوردار بوده و ویژگی نصب کویل آبگرم  از مزایای این نوع دستگاه می باشد که با قرار گرفتن در قسمت جلوی یونیت داخلی، آبگرم از پکیج یا موتور خانه به داخل کویل آبگرم هدایت گردیده و پس از برخورد هوای تولید شده توسط یونیت داخلی به کویل آبگرم هوای مطبوع گرم شده و از طریق کانال کشی انجام شده از قبل به محیط منتقل می گردد.

 

قیمت داکت اسپلیت ایرانی

از عوامل موثر بر قیمت داکت اسپلیت ایرانی ظرفیت انتخاب شده است. محصول داکت اسپلیت به طور کلی در ظرفیت های 24000 ، 36000 ، 48000 و 60000 تولید می گردد و به صورت پله کانی از کم ترین ظرفیت تا بالاترین ظرفیت قیمت افزایش میابد.

 

خرید داکت اسپلیت ایرانی

با توجه به موارد عنوان شده خدمات پس از فروش و سهولت در تعمین قطعات به منظور تعمیر ارزش خرید بالایی دارد علاوه بر این قیمت مناسب داکت اسپیلت ایرانی باعث افزایش تقاضا این محصول شده است. برای خرید اسپیلت سقفی باید به کاربری فضای مورد نظر ، مساحت فضا ، تعداد طبقات ، تعداد افراد در طبقات و… باید توجه کرد. بر اساس موارد گفته شده ظرفیت اسپیلت سقفی تعیین می شود. برای آگاهی بیشتر در خصوصداکت اسپیلیت ایرانی و تعیین ظرفیت آن با شماره تلفن 88862213-021 شرکت ایران مکانیک در ارتباط باشید